perjantai 15. heinäkuuta 2011

ajatustenlukija

en tiedä pitäiskö olla peloissaan vai iloissaan.
muru on ruvennu lukemaan mun ajatuksia.

yks päivä mietin ittekseni että mitä hiton hyötyä on parisuhteesta, jos niskajumin takia joutuu raahaamaan ittens hierojalle. kun olin samana iltana nukahtamassa, muru tarttui mun päähän, ja hieroi koko kuulan ja niskan auki.
oi autuus!

sitkun ittekseni mietin varaavani ittelleni sen hieroja-ajan, nii muru sanoi että mun pitäis lomarahani omaks hyväks käyttää, ja hankkia vaikka ihan kymppikortti hierojalle. 

yhdel kotimatkal mietin että tekis mieleni palaa suklaata, mutta sen takia en raatsinu kauppaan siin kiirees mennä. kun tulin kotiin, ni kah, pöydällä nökötti suklaalevy. only for me! 

tänään mietin josko pitäis porkkanakeittoa tehdä viikonloppuna, ni johan oli puhelimessa tekstari, jossa muru sitä mulle ehdotteli.

hmm. pitää vissiinki olla vähän miettiä mitä voi miettiä, jos se lukee mua yhtäkkiä noin hyvin. *wirn*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti