sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

eilinen, oi eilinen

huoh.
tulimme rimpsalta perjantaina kotiin niin, että neljältä aamutuimaan oli koirat viety, ja mammat pedis. olin lahjonut esikoisen pitämään huolta poikulista aamuvuoron ajan, ja hyvin toimi se. ainoa mikä ei toiminut, oli mun aamu-unet. seiskalta olin jo pystyssä vajaa 3h yöunien jälkeen.

olipa eilinen pitkä päivä.
mutta jotensakin niin mieletön. 
ei sitten lähdetty enempää prideille. (huonot lesbot!) oltiin ylpeenä vaan kotosalla. mammoja hiukan väsytti. mutta jaksettiin pihalla heilua, ja lapset polski altaassa. nukuttiin päikkäreitä ja tehtiin hyvää ruokaa.

illalla vielä muru räjäytti mun tajunnan hyvällä ololla.
hitto että se osaakin vielä yllättää. aina uudelleen. vaikka me ollaan oltu jo niin pitkään yhdessä, on tää vaan parhaimmillaan niin mieletöntä. huoh. äst. mhm. oi oi. ja illalla sai nukahtaa toisen sylissä, viileiden peittojen väliin, rakkaan hengitystä ja kivoja kuiskailuja kuunnellen. oi oi. I'm in love!



noh. esikko lähti kuukaudeksi kesälaitumille muualle. ruttunaama pakenee varahoitoa viikoksi maalle myös. maanantaina pitäis orientoitua munkin sit työelämään. ja tosiaan eka työviikko vedetään kotona sit yksilapsisena perheenä. aika hassua. en muista montaa tovia että näin olis ollu.

murulla on kuukaus kotiäiskäilyä poikulin kanssa jäljellä. ja mihin tarhaan noi sit laitetaan elokuun alusta? eipä tiietä. kaipa ne sit ilmottelee, joskus.

vimppaa lomapäivää mä ja himpulat vietetään mun vanhepien kanssa. lähdetään vähän helsingin edustalle veneilemään. muru lähtee pelireissulle. sit se on lusittu. loma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti