sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

"oon täälä!"

poika katos olkkarista, huutelin: "poika, missä oot?"

"oon täälä!" se vastas.



*
sehän siis ei vieläkään suostu puhumaan juuri mitään. sit se yhtäkkiä väläyttää jonkun asian joka sillä on mielessä."lentokone" se sanoi kun semmonen meni yli. "työntää" se sanoi kun halus rattaita työntää.

voih, tuo on mun on niin MUN poikuli kaikenkaikkiaan!
äitiinsä tullu.
- se on aina valmiina suikkaamaan pusun ohimennessään.
- ja se on aina valmiina esittään yhden tanssin kun musiikki soi.
- se on kova poika syömään ja riehumaan.
- ja se on kova poika nauramaan. (sitä hullunnaurua.)
- ja kova poika metelöimään, huutamaan ja hillumaan.

mun pienin rakkaus.

* aina kun tulee hetki hiljasta, niin pakko käydä kattomassa mitä se epeli puuhaa. nytkin oli hyvät kiipelypuuhat tuoleilla ja hellalla. onneks se alkaa oleen jo aika taitava, ja putoomisia tapahtuu enää pari kertaa/pvä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti