maanantai 11. heinäkuuta 2011

umpitollo

alko ottaa kupoliin. taas.

tää nyt on taas ihan pikkujuttu, mutta reväytän pelihousuni just kohta.

yks mun ala-aste kaveri, poika, on alkanu huutele mulle naamakirjassa. kyselee kuulumisia ja kaikkea. no, ei siinä mitään, kiva kuulla miten entisillä kavereilla menee tietty, ja näin.

ja juu, musta toisten kehumista ja imartelua täs elämässä ei ole koskaan liikaa. aina saa ja pitää sanoa toiselle positiivisia asioita, kun tulee mieleen. ainasen marmattamisen sijaan.

mutta. nyt löysin viestilaatikosta viestin, kun hää on ihan mulle biisin omistanut.

voi persaus kanssa. mä en edes vastaa siihen viestiin.

voiko joku mies taas olla nii tyhmä, että tosiaan kuvittelee että oon liikuttunut tai otettu siitä että se lähettelee mulle jotaki "I need you"- viestejä?

jätkähän on umpitollo.

joo. olen kihloissa ja kato, on mulla kai lapsiakin.
ja ainii, unohditko että olen lesbo?
kato lesbo ja parisuhteessa, nii ei kannata nyt itsestään ihan idioottia tehdä. eihän?

ja tiiätkö, mua ei kiinnosta mitkää ainiidjuu:t keltää muulta kun omalta puolisolta.

mikä ihme ihmisiä vaivaa?

1 kommentti:

  1. *tyrsk*
    Mahdoton tapaus :D
    Eniten ehkä nauratti kohta "Mä oon lesbo ja mulla on lapsia" - että kuinka saatananvaikea on tajuta että ei nappaa!

    Tsemppiä! ota naurut irti urpoilusta!

    VastaaPoista