maanantai 25. heinäkuuta 2011

tarjous [asunnosta]

tulihan se. tarjous.

tosin matala, mutta niin arvelinkin. eihän kukaan idiootti ala täyttä hintaa huutelemaan neuvottelujen alussa.

aika tiukkaa linjaa pidän tässä kuitenkin. en ala alella myymään, kun ei ole kiire, ja naapurissa tuli just samanmoinen myyntiin huomattavasti kallimmalla.

jatkoa odotellessa... koitan olla ressaamatta.

mutsin mielestä mä oon idari, voisin hyvin ottaa vuoden ja myydä sitten. turha hosua kun ei ole pakko, kuulemma. ja se kuka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön, ja muuta saissea se neuvoi.

no joojoo. mä vaan yritän olla fiksu ja pitää langat käsissä. hyvähän se on lainaneuvojana mua yrittää kauempaa neuvoa, mutta se ei olekaan tän sirkuksen tirehtööri. ko mä olen. ja vastuussa täälä.

2 kommenttia:

  1. Molempia asuntojani ostaessa olen tehnyt todella matalan tarjouksen, jota myyjä on sitten korottanut vastatarjouksella. Eli teidänkin kannattaa tehdä vastatarjous tyyliin: "Emme voi myydä asuntoa kyseisellä hinnalla, mutta tarjoamma teille asuntoa hinnalla xxxxxx euroa. Tämä tarjous on voimassa teille pe 29.7. klo 16 saakka."

    Toisella kerralla myyjän vastatarjous oli mielestäni vieläkin yläkanttiin ja tein itse uuden tarjouksen, jonka myyjä sitten hyväksyi.

    Ihan vaan vinkiksi...

    t. Katja

    VastaaPoista
  2. Katjan vinkki on hyvä, tarjousten ideahan just on vähän tunnustella sitä missä se kipuraja menee.

    Miks et laittais sitä vuokralle? Vuokraamalla sais hyvin katettua lainat ja vastikkeet, ja sitten kun se on velaton alkaa tulla plussaa :)

    VastaaPoista