sunnuntai 4. lokakuuta 2009

sairaalakassi

hööööööh. onpa tuskasta pakata yks kassi. yhtäkkiä mä en edes muista mitä sinne laitetaan.

olin ajatellut etten osta noita 50 senttisiä vaatteita ollenkaan "koska tää vauva on poika, ja tietty siksi iso". eilisen ultran perusteella mua ei enää huoleta greipin mahdollinen suuri koko juuri ollenkaan. pikemmin päinvastoin. ei se taija yli kolmekilon mennä yliaikasenakaan, vaikka automaattisesti oletan poikien olevan sen varttia vajaa neljäkiloa. syntyy ne kelle tahansa.

no juu. pitää vissiin siis oikeesti hakea muutama 50 senttinen vaate kuitenkin. tai saiskohan netistä? aamulenkillä kiristeli sen verran mahasta, että vois olla myös ihan varteenotettava vaihtoehto istua tässä valkkaamassa vaatteita.

ärsyttää ja tuntuu lamaantuneelta. että ei ees yksi kassi kasaannu näillä voimavaroilla. mitä sinne tarttikaan?
- vaatteita vauvalle (sisävaatteet, vaippa, sukat, pipo, hanskat, puku)
- harsoja (?)
- itselle suihkukamppeet
- kosmetiikkaa (niinku kasvovoide ja lansinoh ainakin)
- imetysliivit (mitkä? ei mulla ole!)
- liivinsuojia ja siteitä (ei ole!)
- villasukat
- kamera
- nla-kortti
- ikoni vauvalle
- itselle kotiutumisvaatteet
- ristikkolehti tai muuta tekemistä, pokkari?

ja mihin kassiin mä nää pakkaan? ja mitä listasta puuttuu? apua!
*epätoivo*

5 kommenttia:

  1. Eiköhän tossa kuule kaikki olennainen ole ja jos jotain unohtuu niin kai sitä joku pystyy sulle sit tuomaan! :) Onnea loppuodotukseen! :) Ps. ei ne pojat aina isoja ole meijän poika oli 3140g ja tyttö 3710 g että näin päin meillä! :)

    VastaaPoista
  2. kiitos. niinhän se on, aina voi jollei soittaa ja pyytää tuomaan. hävettäis vaan itteä ettei ole "osannut varautua lapsen tuloon" :)

    ja totta sekin, yksilöitähän nää kokonsakin puolesta on, jokainen.

    VastaaPoista
  3. Mikä tuo ikoni vauvalle on?

    VastaaPoista
  4. mulla on vauvalle ostettu oma ikoni, sellanen pieni, suojelukseksi. (muillakin lapsilla on omansa, samoin kodilla, ortodoksijuttu you know?) ilman sitä vauvan ikonia en lähde synnyttämään. tai että jos lähden muualta kun kotoo kiireellä, niin ikoniseinän alin vasemmalla sairaalaan tuokaa. kiitos!

    VastaaPoista
  5. Utelias Laura en muuten ollut minä, eikä toinenkaan.

    VastaaPoista