lauantai 10. lokakuuta 2009

yöjuttuja, ja rakkaus.

- juniori ruttunaama itki yöllä sängyssään. sanoi ettei pysty nukkumaan ilman aikuista, koska se on tylsää. tottahan tuo on :)

- muru usein kysyy multa yöllä minne mä olen menossa. en mä ole minnekään MENOSSA. mä KÄÄNNYN. se on vaan aikamoinen projekti tän vartalon kanssa toisinaan :)

- jalat mulla kramppaa öisin. kun siihen mun kääntymisprosessiin liittää vielä pari jalkakramppia, niin on siinä tekemistä että saa itsensä toiselle kyljelle.

- eilen kylvyssä ruttunaama puhui perheestä. tai että ystävällään on isi ja äiti. ja hänellä on sisko, mamma ja koira. ja "mami"*. ruttunaama sanoi myös että mami on sen kulta, ja että se rakastaa mamia. (voi jeesus, anna tän suhteen nyt kestää. ihan lastenkin takia. ehtiihän sitä vuodessa rakastua. sekä mamma että lapsi. voi että että mua liikuttaa nuo tunteet...)

(*äärettömän hauskaa tuo kutsumanimi murulle (sen on ihan ruttunaama sille itse antanut), koska se on kaikkea muuta kun mamin oloinen. esimerkiksi esikko on sanonut ettei käsitä miten tuollainen surffipummin näköinen ihminen käyttäytyy meillä kotona kuin sisäkkö.)

esikko muuten on alkanut vissiin tajuumaan että mun mahassa on vauva. se nyt vasta on alkanut juttelemaan mun mahalle, ja masuasukkikin saa iltasin hyvänyön toivotukset ja silitykset. upeeta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti