sunnuntai 18. lokakuuta 2009

sit mä rälläsin, ja sit mä selvisin!

mulla on outo suhde rahaan. ts. en välitä siitä juurikaan. en laske mitä mikäkin maksaa,mutta sit musta on tosi kiva "köyhäillä" välillä.

just taas shoppailin hulluillapäivillä ja sen lähimaastossa kaikkea mahdollista. tarpeellista ja tarpeetonta. sit kun alkaa tää yhdenhengen rahoittama talous kiristää, mä ilolla teen puuroa ja isompia settejä ruokaa. pihistelen ja keksin halpoja huveja ja ilmasta tekemistä.

mutta siis, mä olen viittävaille selvinnyt yksin tän asuntolainan ja perheen pyörittämisen kanssa. tää aika on ollu kivaa ja mukavaa, eikä mitään meiltä ole puuttunut. välillä olen tehnyt heräteostoksiakin ihan vaan piristääkseni itseäni. aika villiä.

en tiedä mitä alan nyt tekemään kun myös tätä taloudellista vastuuta tulee joku mun kanssa jakamaan. ja saan ihan älyttömät veronpalautuksetkin. vauvalle ei tarvitse juuri mitään enää ostaa. on välineet ja vaatteet, ja niiden hankinnasta on selvitty ilman perikatoa. samoin on remppa-asioiden laita.

voi kyl maar mä pystyn ja osaan. upeeta. mä olen hyvinkin tyytyväinen itseeni.

huomenna mä vien murun syömään, ja shoppaan samalla reissulla ruohonjuuresta niin kalliita ja niin terveellisiä suklaatarvikkeita esikon synttärisuklaaseen, että hoh hoi! kyllä, niin teen.

ja voi muuten olla että meen samalla reissulla bebesiin pistämään muutaman saruraisen sileeksi vaan siitä huvista että voin niin tehdä. jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti