torstai 15. lokakuuta 2009

sanokaa

mä olen tässä miettinyt mitkä asiat mulle oikeesti kotonakin merkkaa. osasta joudun tässä perheen levitessä joka suuntaan entisen elannon lailla, luopumaan. mutta on asioita jotka seuraa mua varmasti hamaan hautakammioon saakka.

toinen asia on että näkeehän sen erkkikin että täällä pyörähtää noin sata uteliasta/vrk, taikka vaikka 30 uteliasta x3, siksipä hätyytän teitä uteliaita: listatkaa laillani muutama asia joista ette luopuisi, ja miksi?

mä taas teen listani erlend loen-tyyliin, ranskalaisin viivoin. huom. kyseessä siis puhtaasti materia. ja syy suluissa perässä (se ei loen eleettömään tyyliin kyllä kuulu, mun rönsyilevään kyllä)...

- vanha ovi, joka mulla on sängyn päätynä. (mä vaan tykkään siitä.)
- ekan tyttöystävän äidiltä saatu aito ryssämummohuivi. (kuuluu slaavilaiseen kotiin. tykkään siitä kaulassa, pöytäliinana, peittona ja verhona ;) )
- punasen meren hiekka. (aivan turha säilöä lasipurkissa, mutta minäpä säilön, sillä olen käynyt punaisella merellä.)
- 18-vuotislahjaksi edesmenneeltä mafioso-sedältäni saatu, taatusti jostakin varastettu, vanha ikoni. (ymmärrätte varmaan tunnearvon.)
- evakkotuolit, 2kpl, pohjassa lukee niemelä-martinsaari (äärettömän kauniit ja yksinkertaset perustuolit.)
- emalinen tarjoiluastia/vati, ostettu kirppikseltä viimekesänä. (samalainen kuin mummilla oli, kertaakaan en ole käyttänyt tosin.)
- vanhan työpaikan villiviininoksista ominkäsin tehty ja sidottu kranssi. (ihana vaan.)

hahaah. kaikki tärkeä näyttää olevan vanhaa, ja nostalgista. musta on tulossa mummu! mites teillä?

4 kommenttia:

  1. Täällä yks laiska "utelias" ilmoittautuu. Tiedän, että on tyhmää lukea blogeja kommentoimatta, mutta pienten muksujen äitinä aikaa jää usein juuri vain lukemiseen, kun yrittää kurkkia mahdollisimman monen blogin kuulumiset. Seliseli, saamattomuutta ehkä enemmänkin...
    Mä olen hamsteri, enkä sovinnolla luovu juuri mistään... Kaikenlainen vanha on ihanaa ja välttelen esim. uusia huonekaluja kuin ruttoa. Joitakin asioita on "pakko" hankkia uutena, mutta mieluiten vanhaa ja kulunutta, kiitos:) En nyt osaa listata kaikkein rakkaimpia juttuja, moni asia on tosi rakas.
    Hyvää vointia sulle loppuodotukseen, pian sulla on pieni ihana nyytti sylissä:´)

    VastaaPoista
  2. Haaveilen siitä että luopuisin. Sitten iskee eroahdistus. Mutta olisihan kaiketi vapaa. Vai omatko ajatuksetko pelottaa?
    Tärkeitä
    - ruokapöytä ja sänky.

    Voi hyvin!

    VastaaPoista
  3. vähänkö ilahduin. kaksi kommenttia :) ja kiitos hyvänvoinnin toivotuksista. kiitos myös niistä.

    tänään oli jo sellanen tovi että ajateli josko lähtö synnärille olis lähellä, mutta ei. vielä. onneksi.

    VastaaPoista
  4. Mä hirveen usein naputtelen kommentteja mut sit tää tökkäsee just, kun sitä yrittää lähettää. Jotenkin ei hyväksy mun tiliä ja ehkä 1:10 kerrasta sit hyväksyykin. Suurin osa kommenteista siis katoaa matkan varrelle :( Mut nyt näköjään tuol onkin toi vaihtoehto nimetön, jota ei ennen ainakaan mulle sallinut, joten homma helpottuu.

    Reetta

    VastaaPoista