keskiviikko 19. toukokuuta 2010

mun muru

* on viljelly sellasia juttuja tässä että on ollut itkussa pidättelemistä, onkse ihan torvi, vai onks mulla joku pykälä aivoissa väärillä säädöillä? mene ja tiedä.
* kävi eilen kattomassa mun peliä, eikä ees nauranu jälkeenpäin. "tyttöpalloilua" se sano. mutta se oli totta.
* jätti suojeluhullunhommat vähän hoitamatta kun tää akka huus rapussa apua. tai siis tulihan se apuun, viiveellä, ja nauro katketakseen kun näki mun hädän. porraskäytävässä oli lintu.
* sai kutsun pääsykokeisiin. tai kutsut. kaikkialle minne haki. hienoa! oon tosi ilonen sen puolesta.
* tuntuu diggaavan lapsia(an) kovasti. poikulikin roikkuu siinä kun pieni marakatti ja halii nii kovin... hiis! :*)
* teki taas (kun on vapaaviikolla) upeeta ruokaa.
* on pessyt koko päivän pyykkiä. mustaa, valkosta, vihreetä, punasta, sinistä... hulvatonta! pihan iso pyykkiteline on ihan tukossa.

on se aikamoinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti