keskiviikko 12. toukokuuta 2010

ha ha

siitäs sait! vaihdoin selainta, että yritäs van nyt bugittaa mua!

nyt päästään Asiaan.

lyhyt postaus täältä aurinonpaisteiselta pihalta vielä :)
kaiken mun hyväntuulen päälle herra myttynen narisi ja natisi ja vonkui koko hereilläoloaikansa, ja sit tökkäsin sen vaunuihin ja lähdin ostaa itselleni hermolääkettä, jäätelöä - nams. natina hiljeni ja hermo keveni heti. hyvä jätski, parempi mieli.

yks asia mistä siirrän nyt vastuun melko täysin pitkäpinnaselle puolisolleni, on tuo lapsen ruokkiminen. en tajua kyllä miten se sössöjen lappaminen lusikalla pojan kitaan on mulle niin tosi haastavaa hommaa. touhuli heiluttaa käsiä, ja vaikka ruoka kelpaiskin ihan ok, on sitä pakko räkiä ympäriinsä, heiluttaa päätä ja heiluttaa käsiä. saatikka venkoilla koko vartalolla ees taas kun kala koukussa ikään. ja esim. elastinen lusikka on musta hiton hieno keksintö, kunnes herra myttynen osuu siihen varteen sopivasti. silloin se katapultin lailla linkoaa mössöt jopa kattoon asti. saamarillinen sotku saadaan aikaan kyllä parista lusikallisesta bonaa. ja koska tyyppi on sisarensa veli, niin osaan kuvitella että kiinteät alkaa maistumaan tossa vuoden tienoilla kun saan ruveta antaan chiliä, curryä ja oliivia tai muuta maistuvaksi luokiteltavaa pöperöä. en kyllä tosiaan vaan usko että mun hermot kestää seuraavaa kuutta kuukautta näin haasteellista hommaa. onneksi meitä on kaksi. ja koska muru pelkää että pojasta tulee ihan lälly tissivauva, niin loppuu senkin kuittailut varmaan siihen kun saa kunnian mättää "kunnon" ruokaa hosulin kitusiin kaiken kotonaoloaikansa seuraavan 6kk.

no muuta valitettavaa mulla ei olekaan tälläkertaa. muru herää kohta uniltaan, ja voisin käydä vähän vauhdittaan sen heräämistä. sillä kun sattuu olemaan illalla pikkujoulut, eli ei paljoa tänään nähdä. ja saanki sitten ottaa myttysen tsiigaamaan mun futispeliä. tulee varmaan aikamoinen ottelu, mä ehkä siellä vaan imettelen tai hypytän poikulia ja joukkutoverit saa juossa munkin edestä. kiittävät sitten syksyllä kun on kunto kohdillaan.  ruttunaaman sain kaupattua naapuriin pelin ajaksi, kiitos naapurille siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti