torstai 27. toukokuuta 2010

ruotimisia

mulla olis paljonkin taas viisasteltavaa parisuhdeasioista, parasta on kuitenkin ruotia vähän itseään. pieni ihmissuhdeopas väsyneen lähiömutsin käyttäjälle:

mut saa iloseksi pienillä huomionosoituksilla.
mut, mun mielenkiinnon ja tunteet saa tuhottua välinpitämättömyydellä ja luotaantyöntämisellä.
mä tarvitsen välillä kannustusta ja tsemppiä vaikka itse pärjäänkin aina ja kaikessa.
jos mä itken, halaa ja anna sitten tilaa. puhun kun olen valmis.
mä tiedän mitä haluan, ja osaan sen myös pyytää.
mä en tarjoa apua jos en halua tai jaksa auttaa.
olen valmis kompromisseihin, varsinkin oman mukavuusalueen laidoille asti. jos vaaditaan menoa mukavuusalueen rajojen yli, perusteluiden pitää olla todella hyvät. 

mulla on paljon tunteita, varsinkin isoja. ja joskus mä ailahtelen.

tiedän että ruodin liikaa, tiedän että huolehdin ja stressaan liikaa.

mulla on suhteellisen hyvä itsetuntemus, ja tiedän missä mulla on parannettavaa, eriasia on miten saan muutoksia omassa patologiassani aikaan.

tiedän että olen oikeasti kiva nainen, erinomainen äiti, hauska seuraihminen ja hyvä ystävä. pienellä egon hivelyllä ylitän itseni monessa asiassa ja mut saa mukaan mihin tahansa. läheisten, ja etenkin perheeni puolesta, oon valmis antamaan kaikkeni ja yrittämään parhaani.

ilosta itsetutkiskelupäivää teille muillekin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti