keskiviikko 12. toukokuuta 2010

hitto vie.
mulla olis paljon asiaa, mutta mun nettiselain pökittää useitakin sivustoja, enkä pääse kirjotuksissani juuri alkua pidemmälle, kun tää bloggeri alkaa latailemaan ja seivaamaan, ja sit se teksti on sitä myöten siinä. äst. mitehän pääsen moisesta vaivasta eroon?

tänne kuuluu hyvää.
riemuisaa arkea lasten kommellusten kanssa vietetään. muru on äärettömän söpönen ja ihana, ja edelleen olen sitä mieltä että tästä voi tulla/tämä varmaan on elämäni paras ihmissuhde. (jos ei tietty lapsia lasketa lukuun.)

me ollaan pihatalkoiltu, ja mun futiskausikin on alkanut. lauantaina mulla on omaa aikaa, kun lähden risteilylle serkusporukan kanssa. siltä reissulta ei riemua, hyvä juttuja ja kälätystä tule puuttumaan. päälle kymmenen saman sukunimen omaavaa 20-40 vuotiasta daamia samassa veneessä. huij. siistiä! ja kohta mukulat jää lomille, alkaa puistoilut ruokailuineen ja uima-altaineen. tuntuu että tästä on vaarassa muodostua elämäni kesä! oon ihan into piukassa kaikiesta kivasta ja kesästä, mun rakkaista ja omasta elämästä. oon myös ilonen tälläsistä hype-tunteista!

p.s. ihaninta on aamusin kun mun pikkumuru herättää mut "suukottelemalla" mun naamaa, ja koko sen 7kilonen olemus on silkkaa riemua kun mä herään. sitten herää pikkumuru kakkonen, hymy naamalla ja tukka sekasin ja tulee ensimmäisenä halimaan mua taikka tuota pienempää. ja isomuru esikko lukee hesaria ruokapöydän ääressä hehkutellen kevättä. sitten tulee isoin muru kotiin. suukottaa, silittää ohimennen, juttelee vauvalle. painuu nukkumaan.
arki = mä tykkään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti