torstai 22. joulukuuta 2011

kaapista ulos. taas.

taas mä tulin kaapista ulos.
hiivatti, mua aina huvittaa ne tilanteet tosi kovin.

tänään kahvipöydässä käytiin kiva keskustelu:

- leikattiinko se sun miehen jalka?
- öö, joo. tai siis nainen se on.
- siis leikattiinko sen sun miehen jalka?
- siis leikattiin mun puolison jalka, mut se on siis nainen.
- siis se sun mies, leikattiinko sen jalka?
- siis mun puoliso, mun kihlattu, se on nainen. siis me ollaan molemmat naisia. se siis on mun tyttöystävä, se siis ei ole mies.
- siis missä sun mies on? entä se jalka?

tässä vaiheessa se "tietävä" osa porukasta jo putoili pöydän alla. ja tää suht ainoa joka ei asiaa tienny, meinasi tukehtua pullaansa. se toinen, pöydän toisessa päässä, kuiski kovaan ääneen naapurilleen "enhä mä voinu tietää? siis nainen? siis tajusiksmä oikein? emmä tienny! mistä ne lapset on tullu? eiku eihän se mulle kuulu? siis tiesiksä tästä?!?!...

helkatti että myöhemmin naurettiin. mama tuli kaapista kahvipöydässä. taas.

siis joo. että lespo. ja lapsiakin. vaikka onkin pitkätukka. ja ripsiväriä. ja elää ihan normaalia elämää.
kappas.

3 kommenttia:

  1. ko mä en asiaa juurikaan salaile, mutta en myöskään mitenkään julistakaan. puhun suht aina puolisosta, tai ihan sit nimellä... nii sit on aina muutama jotenki pimennossa.
    tää vaan jänkkäs sitä mies-jalka-aspektia oikeesti ihan ku levy olis jääny päälle, eikä ymmärtänyt mitä mä jostai naisesta horisen. silläaikaa muut tukehtuu joulupulliinsa.

    nyt jälkeenpäin mua vähän harmittaa se, että sille kivalle ihmiselle saatto tulla vähän valju olo siitä ettei o ennen tajunnu, eikä meinannu tajuta nytkään, vaikka rautasesta langasta asiaa väänsin... nooh :D reps!

    VastaaPoista