lauantai 17. joulukuuta 2011

täällä valmistaudutaan jouluun, ja leikkuriin

- omatekoset suklaat [x]
- viikunahillo anopille [x] ja itselle tietty!
- taatelikakku [x]
- joululahjat [x]

vielä pipari- ja pullataikinat kun sais aikaan, niin meillä olis joulu. niin, ja punkku ja mustaleimaa. ja venäläisiä suolakurkkuja tietty.

mä suunnittelin kodin omia pikkujouluja tälle illalle, mutta mun homejuustoystäväni esikko karkas kaverilleen yökylään. ehkä sitten huomenna kun anoppikin saapuu jaolle, ja hätäavuksi leikkauksen suhteen. murulla kun pitää olla "aikuinen noutaja". murulla pitää olla myös kepit omasta takaa. ja leikkausohjeessa kehoitettiin käydä suihkussa ed. iltana ja pestä tukka. kynnet pitää leikata, ja kynsilakka poistaa. sheivaus hoidetaan sairaaan toimesta. (reps!) huoh. ihanat ohjeet.

näillä mennään.
mä uuno vaan unohdin duunista ottaa ne kepit! muru luuli ettei mua tartte muistuttaa? mua, jolla on aina miljoona ajatusta päässä, ja sata rautaa tulessa. no,no eipä. onpahan mulla tekosyy sit lähteä murua anopin kanssa noutamaan sairaalasta.

ruttunaama raukka alkoi eilen ulvomaan kuinka me kuollaan nälkään, kun kukaan ei kuuteen viikkoon tee ruokaa. kröhöm! piti oikaista sille että m.i.n.ä. hänen synnyttänyt äitinsäkin olen joskus ruokaa tehnyt. oikasin myös muutaman faktan koskien leikkausta ylipäätään. raasu luuli että mamilta leikataan koko jalka, ja että mami on sitten montaviikkoa pois kotoa. *

pikkujoulua korvaavana toimintona nautitaan tänään emännän leipasemaa pizzaa. sitten pykätään piparitaikina muksujen kanssa.

toivottavasti huomenna hiukan päivä paistais, saisin pirpanoista napsittua jouluisia kuvia mummeille ja kummeille.



*koska näin ystäväperheessäki tapahtui.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti