torstai 15. joulukuuta 2011

mieheksikö?

hitto.
mä alan mieheksi.

tänään vedin duunissa aamulla tajuttomat koomat. kroppa vapisi, päätä huimasi ja makoilin pitkin tantereita.
ei auttanut kun murun tulla raahaamaan tää menkkaongelmainen emäntänsä pois työpaikalta.

jos tää menkkailu on jatkuvasti tällästä paskaa (saatanalliset kivut tai tollasta pyörtyilyä) niin mä saakeli alan mieheks. tai tosissaan miettiä sitä että alotan pillerit.
tällai mä en jaksa.

kotona, kolmen tunnin hallittujen koomien jälkeen sain kerättyä luuni sängystä ylös. vieläkään ei oo kyllä ihan kaikki kohdallaan.
saakeli. pitäkää menkkanne. mua ei kiinnosta.

2 kommenttia:

  1. Mä komppaan. Ei ihan lähteny jalat alta eilen, mutta ai saatana ku sattuu.

    VastaaPoista
  2. mulla tosiaan yleensä kamalat kivut, mutta nyt levis vaan kroppa. onneks muru oli vapaalla ja pysty tuleen raahaa mut kotio.

    VastaaPoista