tiistai 8. kesäkuuta 2010

unikoulu, osa 1.

mun kokemukset unikoulun ekayöstä on tosi hyvät.

pökräsin sänkyyn saunan ja siiderilasillisen jälkeen kello 22. kuulin vauvan itkua jossainvaiheessa yötä, mutta mä nousin vasta kello 2.15 kun natina alkoi uudelleen ja mun peffan takana sängyssä tuntui jotakin elollista. päättelin että muru on tullut nukkumaan ja on mun aika astua remmiin.
tutittelin unilaulua laulavaa poikaa noin kello 3.15 asti, ja viideltä sitten vasta otin rinnalle.
tissit, unta kello kuuteen asti, sitten vaippa, leikkiä, tissit uudelleen ja aamuseiskalta poika sänkyyn aamu-unosille.

helppoa kun heinänteko oli tämä yö. mun osuudessa ei siis huutoa eikä itkua alkuunkaan, vaan sitä ihmeellistä unilaulua. saapa nähdä millasen raportin muru antaa alkuyön tapahtumista. jahka se tuolta sängystä saa raatonsa ylös.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti