perjantai 20. toukokuuta 2011

paska-asteikko

kesä tuli blogiin. ihana vihreä väri!

mä eilen opastin ystävääni lyhyeeseen itseilmaisuun, ja hää minua objektiiviseen itseni ja elämäni tarkkailuun, niin nyt aion elää niinkun opetan, ja ottaa hänen neuvostaan vaarin.

kehittelin semmosta paska-asia-arviointi-asteikkoa. niinku kipujana nollasta kymppiin, nolla = ei kipua, kymppi = pahin kuviteltavissa oleva kipu.

no tää mun paska-asteikko on sit nolla = hommat hienosti, kymppi = mahdollisimman päin persettä.

aamun analyysi:
a) yöunet 5, ei niin huonot vaikka yskin hemmetisti.
b) rutun aamu 6, itkua vonkua kitinää, mutta ei ihan riesaksi asti, mutta niin että meinas ärsyttää.
c) oma reagointi em. asiaan 2, mä olin aika napakka ja hyvä ja empaattinen. pisteet mulle. en sortunut jäkättämään. jes!
d) parisuhde 6, kissa pöydällä. puhekommunikointi onnistuu. jes myös tälle.
e) syöminen 2, ruokaa tekee mieli. kaksi leipää. jes. (paino 45, tarkastin juuri, mutta tästä on suunta ylöspäin.)

aika kätsä, eikö totta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti