torstai 19. toukokuuta 2011

ruttu!

r: mitä noi tekee?
m: se on koiranäyttely. siel katotaan kellä on hienoin koira.
r: miksei me viedä meidän arttua sinne?
m: no kun se on vähän liian ruma.
r: ruma?!? eihän oo! se on maailman kaunein koira.
m: ai on? mä tarkotin että se on spanieliksi liian karvainen ja suuri.
r: leikataan vähän sen karvoja ja kammataan sen tukka. en kyl tiä miten se pienennetään, mutkun se on maailman kaunein koira! sen pitää päästä näyttelyyn.

r: mamma. arvaa. mami ei pussaa mua kun se laittaa mua nukkumaan. mut antaa kyl unilelun kun pyydän. ja kuule, se ei ehkä tahdo tai oikeen osaa pussata mua, mut se ei haittaa, kun se aina pussailee sua nii kovin.

m: meet sit suihkuun futiskoulun jälkeen. kun jos hikoilee eikä me pesulle heti, nii iho alkaa kutiseen ja ihminen alkaa haista.
r: mitä!? miksei tätä ole kerrottu mulle aiemmin. miten en tiennyt mitään tästä aiemmin? mamma, kerro lisää! mä en halua haista.

r: au au au. mun jalkoja kutittaa. ja selkää. mulla on vissiin kirppuja. voiks mulla olla kirppuja?
m: hitto, onkohan sulla kirppuja?
r: no ei tietenkään, hömppä! en mä ole eläin. eläimillä vaan on kirppuja.

m: sä meet l-tädille viikonloppuna. jos mammaa väsyttää ni mammaki tulee sinne kylään ja nukkumaan.
r: no et oo tulossa! me halutaan olla siellä ihan rauhassa!

m: kuule, mua oikeesti ärsytti eilen kun sä et kuunnellu...
r: eeeih! ei taas tätä samaa vanhaa juttua. mä oon jo ihan kyllästyny kuuntelee tätä...


*reps, reps, reps.
nelivuotiaat. huoh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti