tiistai 9. elokuuta 2011

blues ja työt

äst.
mä olen viimeaikoina nähnyt outoja unia. rasittavia oikeestaan.
aamulla herään lievä blues valmiiksi päällä. *

mielialaa ei kohota työssä kohdattu materiaali, ja mulla on ollut oikeesti motivaatiovaikeuksia ihan tuon työn kanssa. se on huolestuttavaa, koska mä olen aina ollut todella työmotivoitunut, ja pitänyt mun työstä kovin.

viimeviikko oli motivaation kannalta aika floppi, mutta tälleviikolle ilmotin ottavani ylimääräsiä töitä, ni johan on suksi luistanut kun hommia on ollut urakaks saakka. mä en tiedä mikä mua vaivaa, mutta pidän siitä että töissä tehdään töitä, ja semmoi luppoaika tappaa mun työfiilarit ihan todella.

* mä olen nähnyt usein enneunia. sano mun sanoneen, joko mä alan olemaan aika ressaantunut näiden asuntokuvioiden kanssa, tai sitten mä tiedän miten tässä käy. sanokaa mun sanoneen sit. raportoin lisää jos alkaa ennaltanähtyjä tapahtua. huoh....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti