torstai 4. elokuuta 2011

sitä jotakin

sitä jotakin on ihmisessä,

- joka huolissaan sanoo että "sä näät pojan vasta aamulla" kun lähden minuutin varotusajalla vanhempainiltaan.
- joka maalaa ikkunanpokat asunnossa "koska mulla on kuitenki vaan aikaa".
- joka myös sanoo pakkailevansa vähän tavaroita asunnosta, samasta syystä.

ihmisessä,

- joka haistaa mun paniikin ja huonon tuulen. lohduttaa ja hoivaa vaikka en vielä tiedä olevani sen tarpeessa.
- joka ehdottelee romanttisia kohtaamisia yhen äkkiä.
- joka jättää mulle fazerinan joka ilta keittiöön. "aamua varten".
- joka pakkaa mulle eväät töihin, jotta "saan tarpeeksi ruokaa".

ihmisessä,

- joka huoltaa mun lapsia kun omiaan... anteeks, siis tarkotin, on todella ottanu mun synnyttämät lapset omikseen.
- joka kutsuu niitä lapsia sanoilla "kulta" ja "rakas".
- joka soittelee mun mummin kanssa "kuulumisia" ja sanoo että se on kivaa.
- joka auttaa ihmisiä pulassa, ja pahoittelee mulle siihen käyttämäänsä aikaa.

on se.
ihan erityinen.

1 kommentti:

  1. Tää lista vois sopia myös otsikon "Parasta naisen kanssa elämisessä" kategoriaan. :)

    VastaaPoista