perjantai 26. elokuuta 2011

ei tartte soittaa

ei sillä että laskisin, mutta kun olen joutunut hoitamaan niin monia juttuja puhelimella, ja käyttövarannot on just nyt rajalliset, en ole juurikaan ystävilleni raatsinut soitella liipalaapaa.
ja sanoinhan etten näitä laske, mutta ei nekään mulle. tai jos rehellisiä ollaan, niin oon mä ehkä yrittänyt.

kahta lukuunottamatta ei kukaan ole mun numeroon viimeaikoina soitellut.
vaikka mun laskujen mukaan mulla on himppu vajaa kymmenen sellasta puhelinystävää, joiden kanssa ollaan vaihdeltu kuulumisia tämän tästä. aiemmin.

no kato. nyt ei tartte soittaa.
ko en vastaa.

ko yleinen apu-, kuuntelu- ja lainaustoimisto just sulki luukut. ja tunki päänsä omaan persläpeensä.

joskus tulee vaan hetkiä kun ystäviks riittää se oma perhe. ja ne kaks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti