maanantai 1. elokuuta 2011

tarhalaiset

nonni.
nyt se on alotettu. tarhaelämä. uusi tarhaelämä.
mulle tuli jotenki hirmuhyvä fiilis kun aamulla vietiin pikkutyypit tuonne uudelle päiväkodille.

varottelin murua etukäteen vaaleenpunasesta sisustuksesta ja yleisestä "hörvellysmeiningistä", mutta mulle tuli kotoisa olo heti kun astuttiin ovesta sisälle.

lapsetkin oli niin ilosia siellä.

mä olin tutustumiskäynnillä tunninverran. mun lähtiessä poika kävi halimassa. pohdittiin tovi jääkö muru vielä leikkimään sinne poikulan kanssa, mutta poika niin reippaana sille vilkutteli että seki suuntas sit ruokakauppaan.

noin tunnin oli poika ollut ihan tyytyväisenä siellä ennenkun muru sen haki. huomenna saa jo jäädä ulkoilemaankin ja olla kolmisen tuntia kaikkiaan. kun niin hyvin alkoi. ruttu vetäsi heti 6h päivän siellä, ja samat vielä huomenna. ilonen ja tyytyväinen oli sekin tuossa päivällisellä kun juteltiin.

helpoks totuttelun molemmille tekee varmasti se, että yks tädeistä on mein kiva ja tuttu naapurintäti.

tarhalainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti