tiistai 23. elokuuta 2011

keskeneräiset

jäiköhän kukaan miettimään näitä keskeneräiseksi jääneitä tarinoita?

a) äiti on terve. luultavasti sillä on sytoista tullut luihin haurautta, mutta ekakontrollit syöpiksellä se on klaarannut heenosti.
b) ruttu on rauhoittunut ainaisen uhmansa kanssa. se on käynyt niin pikkuhiljaa etten ole huomannut mainita siitä. se on tosi rakkaudellinen, ja toki raivoaa toisinaan edelleen, mutta semmonen joka-asiasta ja iänkaiken uhmaaminen on jäänyt taka-alalle.
c) ystävälläni on edelleen syöpä. kaikesta elämänperseestä huolimatta se on aina meille kiva, kaunis, reipas ja ihmisellinen.
d) hääaikeet on tältä vuodelta peruttu. ne kaivetaan nafaliinista sitten paremmalla ajalla. se ei enää tunnu isolta tappiolta. elämä on hyvä näin.
e) muru "joutui" maajoukkueeseen. mä oon siitä niin valtavan ylpeä. mähän sanoin että se on hyvä kaikessa mihin se ryhtyykin. tietää mulle vähän enempi yh-hommia, mutta mä pidän tästä sopasta just tälläsenään.
f) horatiota ei ole juuri näkynyt. ehkä osansa sillä, että olen itse myös ihmisenä hiukan kasvanut, ja päättänyt että jos toisen naama näyttää norsun veeltä, niin alan kyselemään vasta seuraavana päivänä. silloin se osaa jo puhua.

kas. siinä ne. keskeneräiset.

5 kommenttia:

  1. Hei. Oon seurannu sun blogia jo kohta kaksi vuotta, mutta mulle ei ole selvinnyt, että kuka tai mikä se horatio on? valotatko vähän? edes pikkusen?

    VastaaPoista
  2. Hyvä äiti ja hyvä ruttu, hyvät uutiset! Kiitos, että jaoit. Tosin nyt menetin yhden virtuaalisen "tiedän-miltä-susta-tuntuu"-tukihenkilön. Tytär kun ei mitenkään ole rauhoittunut:)

    VastaaPoista
  3. selvennys: pitää olla varovainen siitä mitä toivoo. mä siis olen toivonut sellasta semimykkää horatiomaista puolisoa, joka katselee mua vaan alta kulmiensa, hoitaa omat hommansa ja kerran vuodessa sanoo pakolliset ailaavjuut. sit mä sen sain. ;) horatioksi kutsun mun puolison "pimeetä puolta" joka tulee väsyneenä esille. se ei puhu, eikä pussaa silloin, vaikka yleensä tekee molempia ihan tulvaksi asti.

    ja terhikki. ettei totuuus unohtuisi. tartten kaltaistas tukihenkilöä, jos en joka toinen pvä, niin viikottain vähintään. ei täällä nyt kaikki ihan ruusuilla tanssimista ole, edelleenkään... tsih.

    VastaaPoista
  4. Niin, ja nimitys horatio tulee C.S.I:n Horatio Cranesta.

    Terveisin eräs horatio rajan pinnasta... ;)

    VastaaPoista
  5. hyvä tarkennus ;) luulen että jokaisessa meissä asuu pieni horatio!

    VastaaPoista