perjantai 4. marraskuuta 2011

läävä

enää on kateissa mun sukat ja housut.

hyvin on saatu kamoja paikoilleen. ottaen huomioon että ollaan päivät muualla sorvien ääressä, ja täällä hilluu kaksi vajaa metristä villipetoa ilta-aikaan kun niitä tavaroita pitäisi saatella paikoilleen.

emmä tiedä miten muut asuu, mutta kyllä juu ei tämmönen asunto kaikkine kommervenkkeineen sovi mulle ollenkaan.

mä joudun taas isännöitsijälle soittamaan, ja saattaa puhelussa olla lievä ärtynyt sävy..

sen lisäksi että edellinen asukas on asunut suht likasesti, ja jättänyt lähtiessään siivoomatta, on se jättänyt partsille ja porraskäytävään kamaa. tukkinut wc:n lavuaarin, polttanut loisteputket keittiöstä, rikkonut roskavaunun, rikkonut ovenkahvoja ja lukkoja, ruuvannut pattereista termostaatit irti ja hävittänyt osan avaimista.

jepjep.

onneksi kamala läävänkatku oli poissa kun tulin töistä. mua ihan oksetti alkuun tulla asuntoon jossa haisee. nyt täällä tuoksuu meidän koti, meidän vaatteet. ja omat kamatkin kun alkaa olla paikoillaan, niin tunnelma on aivan eri kuin ekapäivinä.

muru kertoi että uudessa kodissa on jo seinät pystyssä. otin yhteyttä alueen päivähoitoon, ja tilasin muuttofirmoilta tarjouksia. ei mulla ole kiire täältä pois, mutta kuitenkin.... valmistaudun. hyvissä ajoin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti