lauantai 26. marraskuuta 2011

puolipilvistä, sateen mahdollisuus

sääkartta näyttää azoreille puolipilvistä, + 18, sateen mahdollisuus olemassa.

samalta tuntuu mun päässä.
eilen vollotin ressiä pihalle. ei enää kestä kaali itseä eikä elämää yleensä. oon vetänyt itseni piippuun, ymmärrän. olen ruma raasu sääliö.

eipä tässä.
muru moitti mun ajatuksia typeriksi, ja sanoi että voin työasioilla pyyhkiä perseeni, koska niitä ei puoleentoista viikkoon ajatella. ja ettei ole mun ongelma jos henkilöstömitotukset on perseestä. ja muutenkaan se ei ymmärrä miks käännän kaiken väsymyksen äärettömään itsekritiikkiin, vaikka pitäis vaan olla äärimäisen itsetyytyväinen kun on niin hyvä. vaikka väsyttäis.

plääh.
lohduta saatana!
lohduta lisää.
kehu, helli, imartele vaikka.
puhu pehmosia. valehtele, silitä, hiero jalkoja.
anna viiniä, suklaata ja seksiä. heti.

nysse on. loma.

yllärinä mun daddy teki tänään ruokaa. ja leikitti lapsia.

ja nyt tää ilta on varattu mun pään korjaamiseen:
viiniä lasissa,
suklaata suussa.

ja kaupan päälle tämä paskapahismutsi lähtee kyllä partsiröökille.

ettäs sen tiiätte. mä olen tän ansainnut.
ja ainii, vaikka en oliskaan, niin silti. 

säästä viis.
pääkin selkenee kyllä.
koska mulla on loma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti