sunnuntai 20. marraskuuta 2011

oon vaan niin hyvä!

murulla on aika harvinainen sairaus. ei niinkään vakavaa, mutta enemmänkin vittumaista. toisaalta tässä viimevuoden aikana kaks kertaa on tilanne kehittynyt siihen pisteeseen, että on joutunut sen hengen puolesta pelkäämään.

mä olen selvitellyt asioita ominpäin, ja vakuuttunut siitä että kyseessä on autoimmuunisairaus. viimeviikolla asia eteni alan spesialistille, ja se tuli mun kanssa samaan tulokseen. murun verikokeet lähti ulkomaille analysoitaviksi.

hitto mä olen vaan nii hyvä ko hoksottimet toimii, ja sinnikkäästi jaksan asioita selvitellä!

nyt toivottavasti muru saa oikeanlaista hoitoa paskamaiseen vaivaansa. ja näillä päivitetyillä tiedoilla selviää hengissä tulevasta nilkkaleikkauksestaan, eikä joudu kärsimään turhaan leikkauksen jälkeisistä kivuista, joita oikeilla lääkkeillä voidaan nyt ilman hengenvaaraa hoitaa.

mitäpä sitä ei tekisi rakkautensa eteen.
huoleksi jäi mahdollisuus äkkikuolemaan vääristä verenpainelääkkeistä, jos niitä joskus tulee tarvitsemaan. note to self: muista tarpeen vaatiessa kääntyä spesialistin puoleen, jos verenpainelääkkeitä joutuu murulle joskus tulevaisuudessa harkitsemaan. tätä asiaa ei voi jättää arvauskeskuslääkärin arvioitavaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti