keskiviikko 25. tammikuuta 2012

vaarallista elämää

woutsi wou wou!

mä olen alkanu hurjasteleen ja elään vaarallisesti.

a) lähden aamulenkille nykyään erisuuntaan kun yleensä. ja iltalenkinkin vedin koirien kanssa vastapäivään. revi siitä!
b) kävin eilen murun kanssa haahuilemassa ostoksilla. jätettiin muksut vaan himaan. ettäs tiiätte!
c) joskus meen nykyään kauppaankin. yksin. ja jätän muut kotiin. vaikkei penskat ees nuku. hä hä hää!
d) sit mä pelaan hedelmäpeliäki. eurolla, kahdenkymmenen sentin panoksilla. ihan kerta viikkoon, joskus kakski. olisitko uskonu!
e) ostin valmiit keittoainekset. huomenna mä en mitää ruokaa ala askarteleen. nakkikeitto tulee ihan itekseen ulos pakastimesta ja kattilaan. nii!  

jumalavita! mitähän kaikkea hullua sitä voikaan tehdä kun vähän rutiineistaan repee irrottelemaan. ja leikkasinhan mä ton tukankin...

aini, aion ostaa lampun, sen mistä muru ei tykkää. kattokoon sit toisaalle kun olkkarissa on valot. (nyssiel on pimeetä.) ja meinasin ostaa itselleni sikakalliin puhelimen. en tosin tee sillä hittojakaan (soitan kahdelle ihmislle, vastaan yhden puheluihin ja tekstaan yhdelle. jep.), mut helkkarinko väliä! näin sitä heittäydytään holtittomiksi.

huom! 
terveemmän elämän saldo tähän mennessä: ekaviikolla siis noin 14h ulkoilua + 2x kahvakuulaa. ei yhtään tehtyä proteiinipirtelöä. parannettavaa tälle vkolle; pirtelöt, kuula. ja jos vaikka juoksemaan joutais.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti