keskiviikko 18. tammikuuta 2012

nonni, treenaamaan

nonni.
mä olen ajatellut ruveta treenaamaan.
tyyliin; kesäksi kuntoon.
ei siis vartalossa vikaa ole, päinvastoin. olen suoraansanottuna supertyytyväinen näin. 
paineita pitää vaan johonkin purkaa, ja kunto kaikkinensa sais nousta.

kriittiset mitat nyt: 
paino 46,8.
vyötärö 64
lantio 81 
rinnanympärys 84
haukkari 24 (!!! ziisus! riisikäsi!)
reisi 41
pohje 32

ja mitä meinaan tehdä?
a) syödä suklaan sijasta vähän proteiinia.
b) heiluttaa kahvakuulaa, lenkkeillä ja nyrkkeillä.

miksi? no siksi. ko haluan, ja saan ko oon aikuinen.
palataan astialle jos/kun saan jotakin aikaan. 

p.s. älkää odottako liikoja, mun lenkkitahti on kahden viimevuoden aikana ollut ma-ke-pe - rytmin sijasta ollut tammi-huhti-elo-syys-marraskuu - tyyppinen ;) 

treeni tänään:
60min reipasta kävelyä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti