torstai 19. tammikuuta 2012

halavatun duunipaikka

on tää ihmeellistä.
nyt kun mun työmotivaatio on sattuneesta syystä vajonnut lähelle nollaa*, saan duunissa enemmän aikaan kuin pitkään aikaan. erikoista. leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. jollain apinan raivolla sitä näköjään on taas ryhtyny puuhakkaaksi.
ensin sain itkupaskaraivarit männäviikolla, ja se helpotti hetkeksi. sain kaipaamiani fyysisiä apuja.
sit tilttas uusiks kun tuli itkua työajoista.

olen tunnollisena nyhvärinä mennyt ajoissa aamusin että ehdin hommat tekemään, mut nyt mulle riitti. mä haluan viedä mun lapset aamusin. sanoin pomolle että tulen tasan työajan alkuun, ja lähden vaille täyttäaikaa bussilla, ja perjantaisin tasottelen gapit lyhennyksistä - ettäs sen tietävät. jossei homma firmalle sovi, etsin muita töitä. mä en saatana ala ruuhkabussissa nysväämään 20-30min ylimäärää ruuhkan vuoksi, kun hiukan etukäteen sujahtamalla saa viettää enempi aikaa perheen kanssa. on se nyt saatana että työajasta katoaa joustot ihan vaan "periaatteen" vuoksi. ainiin, joustaahan ne. että voit mennä ysiin tai kymppiin, ja olla viiteen tai kuuteen, mut sithän sä et vietä aikaas perheen kanssa ollenkaan. hups.

jos mä helvetti teen vielä monta kuukautta kahden duunit, niin ei kannata käydä lillimään mistään viisminuuttisista, tai kohta ovat yhtä duunaria köyhempiä.

toisekseen.
rasismia; osa tieskuinkamones; yks mummo ilmoitti lataavansa isältään jääneillä aseilla kuulan otsaan jokaiselle ryssälle joka tulee vastaan. laitoin sit nimilapun piiloon kun jouduin sen kotiin menemään. ei muuten ollu ees ekakerta kun tuon kuulen. ja nyt vasta koko asia alkoki vituttaan.

helvetin hullut ja nipot! musta tuntuu että nyt on lähellä että meikämammalla räpsähtää pelihousut.


2h koiralenkkiä, 30min kahvakuulaa. 
 vieläkin kiristää. hmh.

* megasaikuttaja on saikuttanut jo 2kk, ja tod. näk. saikuttaa viikko kerrallaan kesään asti. joten sijaista ei tu eikä tipu. on se ihme että tyyppi voi olla duunista pois vkonloppujen ja lomien lisäksi noin 100pvää saikulla/vuosi. laskepa huvikses paljonko se on duunissa. ja kukahan sen työt tekee? aini. mä.

2 kommenttia:

  1. Tollaset työkaverit on ärsyttäviä, kokemusta on.. Onneks jäi sairaseläkkeelle niin päästiin siitä.. :) Tsemppiä!

    ps. Ihana blogi :)

    VastaaPoista
  2. hitto. jäiski. alkaa pikkuhiljaa rassaamaan kun on tätä muutaman vuoden kattellu.

    ps. thanks! ;)

    VastaaPoista