tiistai 3. tammikuuta 2012

...silläika toisaalla...

kerpele!
"mitä tekisit jos kuulisit että teini-ikäinen tyttäres on ollut vuoden vaihtuessa junassa likellä keskustaa?" tekstasin yhdelle miehelle. sanoin sille miehelle myös selvin sanoin että penska oli sen vastuulla k.o. iltana, ja että hän saa homman selvittää, koska tältä akalta saattaa pamahtaa kohta suoni päästä. *

jo se on hemmetti ettei mitään tapahdu. viikkoon. helvettiin moiset munattomat miehet.

no mä sanon itte sitte: 
kuukaus kotiarestia. syy: luottamuksen pettäminen. piste.
itsekertomisellaan kaks päivää siitä miinus.
sanokaa nipoksi jos huvittaa, mutta mun kakarat ei keskustassa keskiyöllä hillu. ei uutenavuonna, eikä muutenkaan.

s.a.n.k.t.i.o.i.t.t.a.

kolmevuotta vielä tätä diktatuuria sillä lusittavana. kestäköön sen kun nainen. muita vaihtoehtoja ei ole.

*ei muuten pamahtanukaan. flegmaatikko in progress. indeed.

6 kommenttia:

  1. Hienoa! Kerrankin jollakin kasvatusmetodit kohdallaan :---)

    VastaaPoista
  2. oikein. Perkele. Ihan oikein.
    Oikeesti. PEUKKUA!

    VastaaPoista
  3. no musta joku roti pitää olla. ihan kiltillä ihmisenpennullakin. sen pelikaverit nauro kun moinen kiltti tyttö joutuu kuukaudeks arestiin, kun monta hullumpaa juoksee öitä myöten missä lystää.
    no, mein perheessä näin.

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. a siis joskus tieto lisää tuskaa. olisin voinut hyvinkin elää ilman moista infoa, mutta tyttäreni on yks rehellisyyden perikuva. huom! vaikka tietää että sanktiota seuraa. että repikää siitä. lapsillakin on hyvä olla kun maailmassa on selkeet säännöt. sano mun sanoneen. rajat & rakkaus toimii aina.
    josse lankee mulle aina se kusipään rooli, niin olkoon se niin. oon sanonut että mua (ja mun päätöksiä) saa vihata, mutta ne on aina tehty hein turvallisuutta ja parasta ajatellen. rakkaudesta. kyllä viimeestään kun saa omia kersoja, niin alkaa ymmärtää mun toimia. siihen saakka mulle on aivan sama mitä ajattelevat. tietävät kumminkin pohjimmiltaan että siellä diktaattorin rinnassa sykkii rakkaudellinen suuri sydän.

    VastaaPoista