perjantai 24. helmikuuta 2012

älynväläys ja lapsityövoimaa

mä haluan murun kanssa joskus vielä jonnekin pienelle matkalle kahden.
vaikka eurooppaan. syksyllä.

mein vieraskoreille mukuloillehan on helppo saada hoitopaikka. ei siinä. probleemi on tuo karvanaamoista nuorimmainen. sitä kun ei saa valjaisiin ja ulos (eikä kiinni vaikka olis jo valjaissa) kekkään muut kun mä ja muru. nooh.

jostakin syystä vaikkei azorien paholainen muita aikuisia oikeen suvaitse, lapsista se tykkää.

tänään alotettiin sitten hoitotoimien reenaaminen ruttunaaman kanssa.
tyytyväisiä ovat. tyttö ja koira molemmat, ja homma toimii.
valjaat menee kätsysti päälle, ja pois. harjatakin saa paremmin kun helposti.
(sit kun pieni karvanaama on remmissä, sen saa ulos kuka tahansa.) 

jepjep.
mä NIIN oon lähdössä syksyllä reissuun!

berliini?
barcelona?
praha?
kööpenhamina?
rooma?
krakova?

mitäs sanotte? 

5 kommenttia:

  1. Noista vaihtoehdoista mä oon käyny Krakovassa ja Roomassa, ja suosittelen molempia, ihan oli mielettömiä mestoja! Itsehän haluan tällä hetkellä palavan polttavasti sinne Barcelonaan mutta ei kuullosta tuo Prahakaan pahalta :)

    VastaaPoista
  2. Berliini <3 <3. Barcelona <3 <3. Praha <3+. Köpis (kallis) <3. Rooma <3. Krakova on ainoa noista kokematta..

    VastaaPoista
  3. Krakovalle menee ääni samoin Prahalle. Kummassakaan en oo käyny mutta molemmista olen paljon hyvää kuullut. Rooma on hieno, siellä on käyty, mutta hiivatin kallis mesta.

    oijoi - ihanaa reisunsuunnittelua!

    VastaaPoista
  4. mä oon siis käynyt prahassa, berliinissä ja köpiksessä. roomaa on suunniteltu häämatkakohteeksi, mutta saa nähdä miten sen suunnitelman kanssa ikinään käy.
    barcelona ja krakova mua tässä hotsittais, murulta en ole vielä asiaa edes kysellyt.
    toisaalta, meille riittää hotellihuone ja oma aika. ihan sama missä se koetaan, luulen... ;) mä olen saanut valita kaks viimesintä reissua, josko solis murun vuoro välillä.

    VastaaPoista
  5. Praha tai Krakova, ihania molemmat <3

    VastaaPoista