tiistai 21. helmikuuta 2012

voihan sairasloma

no koitetaanpa arvata tuliko saikuttajaparini töihin?
ensin se oli lähes 3kk saikulla, sit viikon lomalla, ja sit taas saikulla. jepjep. yllättikö? no ei.

kolmas tiimimme jäsen aivasti viikonloppuna selkänsä pois paikaltaan. ei ole ihan heti tulossa duuniin.
ja ainii, lepakkoapuri on hiihtolomalla.

ou jee! vähän vauhtia koneeseen niin kyllä kerkiää kaikkialle ja jokapaikkaan!

kyllä tää on vaan välillä vähän hulvatonta.
ei silti, viimeviikko oli töissä aivan ratkiriemukas, siellä on semmosta settiä taas tarjolla, että hyvillä mielin ampasen kohta työmaalle. eipä kukaan sössi mun hommia, kun oon siellä kerroksessa ihan yyyyyyksin!

p.s. mulla on tällävkolla 3 lasta samassa päiväkodissa. esikko on TET-harjottelussa mukuloiden tarhassa. esikko sai ekapäivän jälkeen älyttömät kehut. pirpanat  taasen oli pistäny ekaa kertaa siellä kunnolla ranttaliks. siinähän ihmettelevät. (ne on siellä nii sopuisia, ilosia ja rauhallisia aina, mut näköjään paljastavat nyt todelliset luonteensa kun on isosisko pakkaa hämmentämässä...)
 kivaa tää on myös siitä, että mä lähden aamulla vihellellen duuniin, pukematta, pissattamatta ja hammaspesemättä ketään muuta kun itseeni. hehe.  

"helvetin saapas!", sanoi eräs suorasananen henkilö jonka kanssa asun, mun pomosta. no ei nää resurssit kyllä on pomon syy, mutta jotakin pitäis vissiin tehdä. pomon tai mun. noh, 4kk muuttoon, jospa alan haistelemaan vähän muita työmaita? ans kattoa...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti