perjantai 1. helmikuuta 2013

uusia kuvioita?

ooh.
nythä mun pää sekos.
uusia töitä?
apua. haluunksmä ees? mulla on nyt kivat työt.

vaakakupissa painaa koulunsa alottava ruttu. ja lyhyempi työmatka. eniten.
ja.
vaihtelevammat työpäivät. ja kokonaisvaltaisempi työote.

päätin olla pomolle avoin, ja kysyä heti maanantaina virkavapaan mahdollisuutta. jo ennen kun meen haastatteluun.
jos ei ole mahdollista lähteä vaihtariksi pariksi vuodeksi, niin perun haastiksen.
mutta tiesin. oon hyvä kehumaan itteäni, ja jeesustelemaan kauniita kuvioita.
ja arvelinkin että haastattelukutsu tulee.
miksi oon siltiki nii yllättynyt?

ja haastattelijakin kuulosti innostuneelta puhelimessa. sorvas mulle hyvän ajan. ja nauro mun jutuille.

apua. mitä mä puen päälle? näyttääkseni reippaalta ja asialliselta.
hui jui!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti