lauantai 24. syyskuuta 2011

erot. lesbot.

mä olen nyt vähän sanaton muutaman lesbopiirissä sattuneen eron takia. ei sillä etteikö lesbot sais erota siinä missä heterotkin, mutta silti. perheen perustaminen on kuitenkin naisparille hiukka mutkasempi juttu yleensä, ja niitä lapsia ei ihan vahingossa parisuhteisiin tule. sitä jotenkin kuvittelee ihmisten olevan heteroja enemmän "vakavissaan" perheen perustamisen kanssa. ja sit eron sattuessa on vähän hölmistynyt olo.enhän mä sitten tiiä edes kauheesti taustoja näissä eroissa. eikä ne mulle kuulukaan. ja miks ihmeessä nää mua kirpasee? - en tiedä.

olenhan mä kokenut lesboeron vasta kolmisen vuotta sitten, mutta se ero oli ainoastaan kaikille parhaaksi. lapsillekin. eikä se paljoa siinä kirponut.  ...mulla on kyllä omat hyvät perusteluni tälle fiilikselle... mitäs niillä muilla? - tai mitäs hittoa se mulle kuuluukaan.

yks ilta ajattelin murua ja mua. että hitto jos tässä ero joskus tulee, niin siitä ei selviä hengissä kukaan. meillä on niin tiivis tiimi, ja lapset on niin yhteisiä, ja me ollaan semmosessa rakkaussymbioosissa koko sakki, että siinä hajoais ja traumatisoituis viis ihmistä kerralla. jos siis ees hengissä selviäis.

ei sillä että olis edes mitään kuviteltavissa olevia ongelmia mistä en uskois että saatais setvittyä. ja omasta puolesta voin sanoa etten parempaa vois toivoa, kun tuo ihminen. mun tekee vaan mieleni kertoa sille mitä se mulle merkitsee, mutta ei siihen mulla aina edes sanat riitä.
"helvetin apina, mä haluan sun kanssa naimisiin." se sanoo. näin on mulle hyvä. paras.  

lapsiraukatkin itkee jo kun se on pelireissussa tai koko viikonlopun duunissa. ja sitä niiden välistä kiintymyssuhdetta katsellessa alkaa ihan kurkkua puristamaan.

tässä mä haluan olla. tää on meille kaikille hyvää ja parasta. arki, juhla, kaikki just näin.  



viimeviikolla muuten otettiin väsyneinä tosi kovin yhteen. aiheesta kestovaipat! ihana arki. nykyään vaan tyrskyt menee ohi ihan hetkessä kun karjuu tarpeeks... hehe. kuhan nyt ei vaan ihan liian tylsäks ja rakkaudelliseksi tämä parisuhde. nii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti