torstai 8. syyskuuta 2011

shit [asunnosta]

voihan hemmeti.

nyt kun ollaan yritetty vaikuttaa uuden asunnon materiaaleihin, ja sisustusratkaisuihin, niin pskankutut!

ensinnäkin, mein välittäjä oli lomalla sen ajan, kun olis voinut vaikuttaa kaakeleihin ja kaappeihin.

siks toisekseen joihinkin asioihin ei voi vaikuttaa. laatoitettu keittiö ei rivarissa käy melusäädösten vuoksi. kah, kun mä just ajattelin puukengissä tanssia ripaskaa siellä. sikstoiseen joku vammavärisilmä on valinnu portaat jotka ei mulle käy. -aini, ei voi vaikuttaa. kolmanneks. oho, silläaikaa kun herra insinööri hautoi mun mailia, oli jo wc:n peilikaapeista lyöty sopparit lukkoon. ei voi vaikuttaa. [kulta, eletään sit rumien kaappien kanssa, ei se haittaa. - haittaa se mua. eikä eletä!]

no. tiskikone tulee asennettuna, samoin keraaminen liesi. oh my hiton hurraa! kyllä nyt tuleekin ihan mein näköstä, sanon mä!

p.s. sopparin jossakin viidennellä sivulla luki, että sälekaihtimet on kiinnitettävä verholautaan? siis mitä ihmettä??? siis siihenkö mikä roikkuu noin 30cm ikkunan yläpuolella, ja kaihtimet olis noin 6cm irti ikkunasta? ei saakeli! tunkekoon kaihtimensa sinne missei aurinko paista. sanokaa mulle etten osaa lukea, tai muutenvaan ymmärrä tota kapulasaissea.

1 kommentti:

  1. No justiinsa :o on siellä taas ollu joku kätsynäppärä päättämässä asioista ja lyömässä asioita ja suosituksia lukkoon... varmasti jalostuvat näistä ketkä kerrostaloissa sijoittelee pistorasiat ja valokatkaisijat ihmepaikkaan :P jättävät kylppärissä kaakelinsaumat täyttämässä ja laittavat halpaa paperitapettia hellan yläpuolelle... Urgh, tsemppiä!

    VastaaPoista