torstai 29. syyskuuta 2011

persut

hmh.
joku persu oli vaatinut että työnantajalle on kerrottava homoudesta. täh? en jaksanut edes koko artikkelia lukea. lätisköön keskenään. helvetin sekopäät. eikähän nää asiat ole nyt jokaisen omia? vai häh? vai meneeks heterot työhaastatteluun ja kertoo että "hei, olen maija, ja panen yhtä mattia." ? vai miten tää toimii?

tässä lyhyt vastineeni:

no jaapa. mä kyllä ihan kautta aikain oon cv:ssä kirjottanut että "hei, olen mama, olen lesbo*." ja aina on työtä lohjennut (siis jokaista paikkaa mitä olen hakenut, olen päässyt haastatteluun ja jokaisesta haastattelusta olen paikan saanut. mitenkään en tälläkään lesoile, mutta näinpä se on.) on se hemmetin kumma jos se jollekin on hemmetin kumma. emmä kaipaa semmosta työtä joka ei kaipaa mua. eikai se nyt vittujakaan mun työntekoon vaikuta kenen kanssa mä panen tai en. hmh.

ettäs vaan tiiätte.  

* tai tämän olen siis kertonut niin että mulla on perhe, ja nimennyt itselleni tärkeät ihmiset. 
nainen + nainen = perhe = lesboja. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti