torstai 8. syyskuuta 2011

lisäosani

muhun on kasvanut lisäosa. vai olisko se joku siamilaiskaksoskasvannainen.
sillä on oma pää, kädet ja jalat. mutta keskivartalosta se on kasvanut muhun kiinni.
noin 85cm ja 10kg kokonen kasvannainen viihtyy tossa mun lonkalla.

se lisäosa sukii mun hiuksia, kaivelee korvia ja tutkii silmiä. tai haluaa sitä, tätä tai tota pöydiltä ja hyllyiltä. tai hieroo räkästä nokkaansa mun vaatteisiin.

tosiasiassa mä saan sen myös irti mun vartalosta hetkittäin, mutta sitten se alkaa huutaa ja kirkua.

istukoon sit siinä lonkalla. viikonlopun yli mennään siamilaisena, sillä kasvannaisella on muutama rokkonäppy auki vielä.

tänään mä kyllä ajattelin läheä tyttöjen kanssa lintsille tuulettumaan illalla. firma betalar. istutan ton ihmiskasvini muruun kiinni siksi aikaa.


p.s. on tää mun kylkikipu vissiin lihaksissa kuitenkin. tänään innostuin kasvin kanssa laulu-leikkeihin, ja siinä kohtaa missä "laiva keikkaa", ni keikkas mamma. enpä ole aiemmin moista viiltävää kipua kokenutkaan. meni aika tovi saada itsensä liikkeelle sietä lattialta. eli ei laululeikkejä vähään aikaan sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti