torstai 22. syyskuuta 2011

pöytä!

hihii!
viimein.
mä oon metsästänyt murulle täydellistä työpöytää. ja semmosen löysin. huudosta, joka oli jo sulkeutunut. olen vinkunut kohta kuukauden sen kyseisen pöydän perään, siitä ei ole mitään kuulunut enkä mitään niin hienoa toista ole löytänyt.
no jopa! tänään mun mailissa oli viesti:
"tule hakemaan se pöytä!"
mun vinkunat oli kuultu, ja pöytä muuttaa meille, kun meillä on aikaa se noutaa.

kohta siis pöytä&tuunaus-postausta tiedossa!

p.s. kiitos mukavasta palautteesta. en ole lopettamassa bloggaus-harrastusta. en mä pysty. mulla on niin paljon asiaa ;) vähän vaan mun suosikkiavautumisaikaan on ollu viimeaikoina kotona hulinoita....

p.s.2. 
mama töissään:
- hei, hei! mitä tää huutaa?!?!
- se on elossa! lopeta elvyyttäminen! 
- ...aa, okke... (siis kyllä. elvytystaidot hallussa!)

p.s.3. ei riitä jugurtti ja kaks leipää työeväiksi 8h fyysiseen duuniin. kokeiltu tänään. äsken muruseni pakkasi mulle jonkun himosetin jääkaappiin odottamaan huomista. *arkirakkaus*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti