torstai 1. syyskuuta 2011

plääh.

tänään mä oon ärtynyt.
mä olen nähnyt ärsyttäviä unia, ja päässä pyörii kaikenlaista basaalia mitä en normaalisti mieti.

tyhjenny kuula! mä käsken...

muutenki.

peruin viikonlopun tärskyt asuntomme ostajien kanssa. me koitetaan saada muutama pintamaalaus kuntoon, ja esitellään asuntoa mielummin sellaisena kun ne tulee sen saamaan.
ei vielä vara-asuntoakaan ole meille tarjottu.

ahdistus-vitutus.
poika huutaa neljättä päivää.

on taas vkonloppu tulossa kohdilleen. sanon.

p.s. en tiedä pitäiskö olla huolissaan. sisäänhengitys tekee kipeää. muru pakotti soittamaan lääkäriin. työterveydessä eka vapaa lääkäriaika viikon päästä. kiitos mut ei kiitos. ehkä remontin sijaan jonotetaan päivystyksessä tää vkonloppu.
aivan sama mulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti