sunnuntai 28. helmikuuta 2010

firma futaa ja muita juttuja

näinä lama-aikoina mein firma futaa vissiin ihan hyvin. mua pläjäytettiin tulospalkalla perjantaina. tosin siitä oli äippälomat tietty miinustettu, mutta muutama höntsä ylimäärärahaa tekee aina kivaa.

tästä kivasta ilahtuneena vein esikon shoppailemaan, se peeveli kun kasvaa silmissä, tai sitten vaatteet kutistuu. joka tapauksessa uudet vaatteet sille ja laatuaika sen kanssa mulle tuli tarpeeseen. ja olipa kiva reissu! muru heitti meidät kulutuskeskukseen, ja jäätiin esikon kanssa kaksin heilumaan mun tulospalkan kanssa sinne. ostettiinpa jokaiselle jotakin, ja käytiin kahvilla kaupan päälle.

äitiysdementiaako syyttäminen kun ostin kaksi takkia? homma meni näin: käytiin murun kanssa urheiluliikkeesä, kun odotettiin että esikko sais luunsa raahattua mummolasta paikalle. ostin takin, jonka muru otti mukaansa kun suunti pikkusten kanssa kotio. noin tunti ja kaksi kauppaa myöhemmin mamma löytää hienon takin, ostaa sen ja on ilonen. kunnes tunti siitä, hän istuu esikon kanssa kahvilassa ja huutaa "jumankekka! mä ostin jo takin!" esikko oli siinä ihan että niinpä ostit. johon ostaja-hän kiljuu lisää: "eiku ostin jo takin. siis aiemmin, siis jo ennenkun tulit, ja mulla on tässä toinen!" voi perhana. en oikeen tiiä onko kahdelle uudelle takille tarvetta. mutta heenoja ne on silti! no kerranpa sitä sattuu moista kullekin. aivojen rappiotila tässä huolettaa eniten. miten hitossa mä unohdin sen ekan takin kokonaan?!

eilen oli muutenkin kiva päivä. tein neljä koiralenkkiä, joista kaksi mytty-tirriäinen kyydissä.

muru teki pizzaa, jota kehuttiin naapurilähiössä saakka. on se aikamoinen emäntä tuo mun oma!

huomasin että ruttunaama näytää ihan ponyolta. tukka vaan on erivärinen.

huomasin myös, että yhtäkkiä mulla on ihan tosi vaikeasti nukutettava poika.

ja huomasin myös, että kun elää suu säkkiä myöten, ei taloutta heti heilauta ees ne kaksi uutta takkia...

eikä edes uusi huivi, eikä uudet housut, eikä uudet saappaat, ei muksujen vaatteet, ei pari lelut, eikä yksi koru! ha haa. tilttasin muutaman höntsän myös amsterdamia varten jemmaan.  way to go mama!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti