maanantai 6. syyskuuta 2010

toiminnan ihminen

muru oli sitä mieltä että the päivään mun on pukeuduttava hamoseen. hemmetin sovinisti. sanoin ettei sovi, ellei sekin pukeudu. mutta en voi kuulemma vaatia, koska hän ei muutenkaan hameita käytä, ja mä taas juhliin yleensä laitan mekon tahi hameen.

njaa.

ja on kuulemma munkin syytä kunnioittaa the päivää pukeutumalla parhaimpiini.

njaa.

sit mä mietin asiaa. noin 3 minuuttia, ja toiminnan ihmisenä suunnitelma oli valmis.

esittelin tämän:

ja se olikin murun mielestä mulle aivan loistava asuvalinta.

aamulla soitin hovineidille a.k.a. morsiusneidolle ja kysyin josko hänen ompelukoneestaan moinen irtoaisi.
sitten kipasin kauppaan, ja hain tämän (alekorista):


 

harjoittelukappale lähtee ompeluun ehkä jo loppuviikosta. kunhan saan sen sovitettua, voin alkaa valkkaamaan kangasta ja yksityiskohtia sitten siihen varsinaiseen "the päivä" - hamoseen. 
p.s. ajattelin jo kaupassa että onpa aikamoisen mummo kangas. ja muru kotona sitten huudahti ilahtuneena tuon nähtyään että siitä tulee mieleen hänen mummonsa verhot. ja että sen mummon verhot kuvaa mun tyyliä hyvin. *REPS*

...ja muuten. kietasin tuon kankaan ympärilleni mekoksi, ja hitsit, se olikin valtavan nätti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti