lauantai 18. syyskuuta 2010

kirraa!

nyt mulla menee totaalisesti hermo!
saakelin saakeli!

muru ei ole saanut nukuttua koko kahden viikon työputkessa kunnolla. viimeöinen 1,5h ennen 13h työvuoroa oli nyt pohjanoteeraus. sitten se täällä tuiskii menemään itkua nieleskellen. ei puhu eikä pussaa. ja kun yritän komentaa sen työmaalta kotiin kesken vuoron, se mussuttaa vastaan. sit kun teen ruokaa. ei kelpaa. ja nyt olisin ehdottomasti halunnut viedä koirat aamulla (siis neljän aikaan) että se sais nukkua tunnin pidempään ennen viimestä työvuoroa, niin arvatkaa?!?! EI KÄY!  mitenniin ei käy? no ei vaan käy. ei käy, niin ei käy.

jaahans.

haistakoon p***e.

mä en puhu sille enää ikinä, enkä yritä edes auttaa, en kysy, en puhu, en pussaa, en mitään. ikinä enää. haukuin sen jo idiootiksi, mutta ei parantanut mun oloa ollenkaan. kumma kyllä. mua itkettää, ottaa päähän, raivostuttaa ja huolestuttaa niin että tekisi mieli kiljua ja purra jotakin.

paskapaskapaskaurpoidiootti. mulla hajoo pää tähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti