tiistai 7. syyskuuta 2010

minä ja läski tyhjäpää

sain eilen viestin naapurinrouvalta. "josko illalla lenkille yhdessä?"
muutenkin mulla sattui olemaan karvanaamojen iltanakki, joten suunnistimme rouva "tyhjäpään" kanssa merenrantaan iltahöntsille kun olin saanut lapset nukkumaan.

olipa virkistävää.

lenkkiseurani on ns. iloinen tyhjäpää. joka mm. luulee että eräs remonttikauppa on nimeltään "pauhaus", ja sanan taivutus kuulostaa kivalta sen puheessa. se on aina menossa pauhaukseen, tai niiden lattiat on ostettu pauhauksesta.

se on aika pinnallinen ja keveä seuralainen. eilen höpistiin sen painosta ja lihomisesta, ja parisuhteista tietty. tyhjäpää on noin 180cm pitkä ja painaa 62kg kuulemma. ja on nyt vaan repsahtanut ja tullut tuollaiseksi "läskiksi". jep.  hyvä että olen niin nopea kävelijä, että moinen pullero joutui juosta koko tunnin mun vierellä. vaikka sillä on noin puolimetriä pidemmät jalat kuin mulla. kuului kuulemma oikein kun kalorit kului.

"tyhjäpää" on hyvä juoruilemaan ja kertoilee kaunistelemattomia totuuksia ihmisistä joita en tunne.

se on ystävällinen ja kiinnostunut mun asioista kuitenkin. se kertoo omista asioistaan  keveesti ja nauraa paljon. ikinä en ole sen ihmisen kanssa puhunut mitään syvällistä, enkä kuullut sen analysoivan mitään asiaa pintaa syvemmältä. tuskin sillä on edes mitään syviä ajatuksia. (toisinaan mietin että mitä jos se onkin tosi syvällinen ja puhuu mulle höpöhöpöä koska ajattelee mun olevan "sellanen"?)  

se on vaan niin bimbo blondi, mutta jotenkin mä pidän siitä ihmisestä.

ootan jo seuraavaa lenkkiä, ja niitähän todellakin tulee tässä varmuudella olemaan, kunnes se pääsee "läskeistään" eroon... [hymistelyä] hassu iloinen tyhjäpää.

4 kommenttia:

  1. Tai jospa se naapurisi ajattelee, että SINÄ olet se tyhjäpää, jolle ei kannata mitään syvällisempää sanoa..
    T. Taru

    VastaaPoista
  2. niin mä vissiin ite tuossa jo kirjotinkin. mutta terävä havainto :)

    VastaaPoista
  3. Hahhahha, mua nauratti tää ihan vaan siks että toi kuullostaa ihan minulta ja en oo koskaan pitänyt itteäni erityisemmän "tyhjäpäänä" ennemminkin rentona ihmisenä, joka ei stressaa yhtenään syvällisiä asioita ja analysoi jokaista eteensä tulevaa asiaa.

    Terveisin Elina, joka on pomppinu tällä sivulla jo tovin aikaa.

    VastaaPoista
  4. hihi.
    mä vaan tuolla postauksella koitin sarkastisesti sanoa että on olemassa niin erilaisia ystävyyssuhteita. toisten kanssa kaavitaan pohjamutia ja sielun syövereitä, toisten taas ei.
    kyseisen rouvan kanssa puhutaan ainoostaan tissien palautumisesta, sen "läskeistä", kännäysreissuista ja muusta "hömpästä". ja silti pidän sitä ihan mun ystävänä. en kaverina. (ymmärrättehän eron?)

    enkä mä pahalla noita (bimbo, läski, tyhjäpää) siitä sano. se käyttää niitä sanoja itsestään ihan itse :)

    btw. näin sen bussissa pari päivää sitten. se kertoi miehensä menevän antamaan ruokaa engantilaisille. kun olin sit aika kysymysmerkkiä siinä, se funtsi vähän aikaa, ja korjas että mies vie englantilaiset asiakkaansa illalliselle. hassuhassu nainen!

    p.s. kiitos "ilmiytymisestä" elina :)

    VastaaPoista