maanantai 30. marraskuuta 2009

eikä mitään

limoja tulee, ja vauva heiluu. siinä tapahtumat vauvaosastolla. tai joo, aamulla kävelin kun pingviini, ja vatsaa kiristi niin etten saanut kunnolla henkeä. mutta sehän alkaa olemaan ihan normaalia. se kun ei kuitenkaan aiheuttanut sitten mitään jälkiseuraamuksia. ei verisen tulpan irtoomista, ei lapsiveden loiskahdusta, ei mitään. eli odotellaan.

soitin yliaikakontrollin äippäpolille, se on torstaina 3.12. kun raskausviikkoja on 41 +5. sitten tiirataan tilannetta tarkemmin. sikäli mikäli poikanen ei aio itseään ulkoistaa ennen sitä. arvatkaa mikä on mun veikkaus?

edit:
22:01 illalla. SSS tältäpäivältä suoritettu = ei mitään. nyt aion mennä nukkumaan ja herätä torstaina yliaikapolille ;)
p.s. en mä niin negatiivinen ole kun vois kuvitella. tänään päiväunille mennessä mielikuvittelin vauvaa, ja sain niin isoja tuntemuksia siitä mitä mahdollisesti tuleman pitää. voi hiis. voiko tää oikeasti tapahtua mulle?

2 kommenttia:

  1. ei? olisko se sun veikkaus...

    kovasti paljon tsemppiä ja voimia viimeisiin hetkiin. ihana joululahja tulossa :) saapa nähdä ehtiikö minun pikkiriikkiseni jouluksi, jänskää...

    -nelli-

    VastaaPoista
  2. Perjantaina ois hyvä syntyä! ;) On meinaan mun synttäripäivä! :) Pian hän maailmaan tulee! :)Toisaalta mä kyl luulen että sun ei sinne yliaikas tarkastukseen tarvi mennä! :) Mullekin se oli varattu mutta olin sillon jo vauva kainalossa osastolla onnellisena tyttövauvan äitinä! :)

    VastaaPoista