tiistai 10. marraskuuta 2009

vuosipäivänä

vuosipäivän iltana sain suklaarasian, jossa oli viesti, jota en ensin ymmärtänyt, ja kun ymmärsin, häkellyin, ja kun tokenin, sanoin kyllä.

ja sormus jonka sain siitä "kyllästä" merkiksi, oli musta äärettömän kaunis ja erittäinpaljon mun mieleen. ja kaikenkaikkiaan sopivan kokoinen.

joskus toiste mä ehkä puran tuntoja tästä syvemmin. nyt menee vielä muutama tovi ämistellessä maailman laatua.

jännittelen tässä kuinka monta päivää ehdin olemaan kihloissa ennenkuin vauva syntyy. veikkauksia? kellään?

itse pidän kiinni uneni kertomasta päivämäärästä 14.11. eli tasan viikko väliä...

8 kommenttia:

  1. Onnea, onnea! Minä veikkaan, että neljä:)

    VastaaPoista
  2. Onnea onnea onnea vaan, punainen tupa ja perunamaa ^_^
    Veikkaan 10 päivää...

    VastaaPoista
  3. Oih! Paljon, paljon onnea. Olet(te) sen todella ansainnut :)

    -nelli-

    ps. kuus päivää...

    VastaaPoista
  4. Roppakaupalla hyvää teille vielä tätäkin kautta!

    Jos mä sit sanon vaikka 8, vaikka pitkältä tuntuu ;)

    R&typyt

    VastaaPoista
  5. Onneksi olkoon :) Ja siitä päivästä... Minä olen huono arvamaan mutta mahdollisemman pian :)

    VastaaPoista
  6. kiitos veikkauksista! kirrailua on ollutkin jo parina iltana. saa nähdä mitä enteilee, vai enteileekö mitään...

    lisää veikkauksia otetaan tiettykin vielä vastaan. lähimmäarvaajalle luvassa virtuaalihalaus, ja sikälimikäli yhteydenotto mahdollista, toimitetaan ylläri kaupan päälle! ;)

    VastaaPoista
  7. Vautsi! Oikein paljon Onnea! :) Olette onnenne ansainnut! Veikkaus 6 päivää! :)

    VastaaPoista
  8. Hei! Onnea kovasti kihlauksesta! Mulla levis kone välissä ja sitä myöten katos kaikki kirjanmerkit, tämä mukanaan, joten nyt on saanut lukea monen monta kirjoitusta että pääsee taas ajantasalle ;) Toivotaan että pieni tulis pian maailmaan! :)

    -Anna/AnDragon

    VastaaPoista