sunnuntai 22. marraskuuta 2009

vituttaa yhtäkkiä

hitto. ensin oli tosi kiva aamu.

sitten soitin mun isälle joka on "synnärivahtina" mun toisen sisäkön ollessa reissussa tän viikonlopun. noh, siis kaksi päivää olis pitäny olla passissa että mulla on joku katsomassa muksuja jos alan synnyttelemään, ni EI.

"siis eikai mun piä nyt tulla? kävin ottamassa ihan muutaman kaljan..." MITÄ VITTUA?

...onneks mä olen niin tottunut tähän, muuten saisin jonkun sortin paskahalvauksen (tai siis todella ison kohtauksen). nyt vaan sellanen karvas maku polttelee suuta, ja kurkkua kuristaa. onko nyt vittu liikaa pyydetty kaksi päivää? kaksi päivää? ilman olutta. näköjään on. saatana. tuskin lähden tänään mitään synnyttämään, mutta vituttaa silti. miksi tähän ei ikinä totu? jokuhan saattaa ajatella että pari kaljaa, mitä sitten? mutta kun tästä on puhuttu ja sovittu. mulla on täys nollatoleranssi tän suhteen. mä olen sitä lipittelyä kattellu 17 vuotta kotona, ja mun lasten ei tarvitse. PISTE.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti