keskiviikko 18. marraskuuta 2009

mun simpat

viimein sain klinikalta jonkun kiinni. olen yrittänyt selvitellä mun simppasten kohtaloa. mullahan on täällä suomessa 1 olki omaa (siis anonyymia tanskalaista, mutta maksettua ja varattua) vauvansiementä käyttämättä. tanskassa varattuna 3 olkea jotain saman luovuttajan supernestettä. 3x kallimpaa kun nuo mun omat.

soitin nyt klinikalle siitä politiikasta että miten niitä saa vielä käyttää/säilöä. kun aiemmin oli puhe että saa 3 vuotta säilöä, jos on biologinen sisarus.

mua kiinnostavat faktat siis oli:
- säilömisaika, 3 vuotta mistä?
- täyttyykö greipin biologinen sisarus ruttunaamassa, vai onko sillä oikeus vielä nuorempaan sisarukseen?

yllättäen siis säilömisaika on hedelmöityshoitolain voimaantulosta 3 vuotta. eli ne mun perussimpat lentää roskiin elokuussa 2010. tai on käytettävä ennen sitä jos mielii. (JÖSSES!) ne kolme maailman viimesintä ja kalleinta olkea mun on ostettava turvaan ja lähetettävä riikaan samoin tein jos mielin.

haluankohan joskus vielä lapsia? mitenhän onnistuu suhaaminen riikaan ovulaatioaikaan? paritonnia simpoista ja muutama tonni hoidoista on semmonen reaalihinta mahdollisesta iltatähdestä joskus. toki mietintäaika pitenee kun ne siirtää ulkomaille turvaan...mutta...

ja ettei asia olis ihan musta ja mun mietinnöistä kiinni, niin tanskalaispankissa on vaihtunut henkilökunta ja mun asia kun on jäänyt vähän roikkumaan, niin tällähetkellä mun tanskassa varatut oljet on hieman kateissa. muutama tovi menee selvittää onko ne tallessa siis ollenkaan, ja sitten pitäis aika sutjakkaasti päättää satsaanko muutaman tonnin siihen mahdollisuuteen että haluan joskus lisää lapsia, vai onko nää lapset tässä... tuntuu nyt isolta jutulta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti