sunnuntai 1. marraskuuta 2009

näitä lisää!



olen saanut tosipaljon vaaleensinisiä ja haaleita vaatteita. ja mieluusti niitä vauvalla käytänkin, mutta, nyt tuli ekaa kertaa kaupassakin vastaan tosi mun näkösiä pikkuvauvan vaatteita! näitä lisää! jee! hyvä tutta.

oon vauvaikäsenä käyttänyt rutullakin tuttaa, musta isommille niillä ei sitten ookaan kivoja vaatteita. lindex, meandi ja nameit on mun suosikkeja tollaselle leikki-ikäselle.
mutta mä luulen että mun poikanen makaa ja ryömii nuissa räikeissä koko vauvaikänsä! ...ja sit katotaan kuvia 15v päästä ja ollaan ihan että: "ei jösses mitä sillä on päällä!?" eikö niin :D

2 kommenttia:

  1. Mun suosikkeja leikki-ikäiselle on kans NameIt, ja sit Mala ja Plastisock, joita mulla on tytöillä aika paljon. On kai niit pienemmillekin, en o varma. Plastisockit vaan on niin leveille tehty, et kaikki pyörii noiden tikkusten ympärillä ja joitain vaatteita on menny suoraan myyntiin, kun johonki liivimekkoon vaikka ois mahtunut kaks tyttöä sisään yhden sijasta. Se vähän nyppii. Tosi kivat on noi Tutat kans, sillon meidän tyttöjen aikaan en osannut niin etsiä kivaa siltä merkiltä, kun meil oli paljon kierrätettyä Tuttaa eikä ne ollu niin mun mieleen.

    R&typyt

    VastaaPoista
  2. mä tykkään kanssa plastisockista! ostin just sirkusmenko putelle, jota en ole raaskinut vielä kertaakaan kyllä pukea päälle :) tuo mala on mulle tuntemattomampi.

    tässä netin äärellä on ihana shoppailla, mutta aina kun tullaan toimitusmaksun äärelle, mua alkaa jurppimaan. onneks tuossa keskustassa on muutama pikkuputiikki josta nuita kivuuksia saa kävelymatkan hinnalla...

    mä olen rohmunnut tuttavilta sellasia kalsarityylisiä, vähän retroja tutta-vaatteita. niissä on vaan sitä jotakin. ja lindexissä on nyt joku ällökausi menossa. ei löydy vauvalle mitään, eikä rutullekaan juuri mitään. rutun huippusuosikkeja on lindexin bamse-vaatteet. ja niissä onkin suht kivoja kokoaika tarjolla.

    tässä elämäntilanteessa ei olis varaa kauheesti nirsoilla vaatteidenkaan suhteen, mutta mielummin kuitenkin vähän ja laatua, kun pajon sontaa ;) eikö?

    VastaaPoista