perjantai 27. marraskuuta 2009

muuttuvia moraalikäsityksiä ja heilahtelevia mielentiloja

mä kun olen itse niin täydellinen, niin on helppo huudella viereisiin (ja vieraisiinkin) pöytiin. olen tässä pohdiskellut kuinka tuntemani ihmiset muuttuvat aikojen saatossa. ihmiset vaan tekevät asioita joita ovat moralisoineet aiemmin, ja asiat joita on pidetty naurettavina ja korneina, muuttuukin ihan ok-jutuiksi kun ne sattuvat omalle kohdalle. no kukin tyylillään, onneksi voin kieltäytyä osallistumasta sellasiin asioihin jotka mua ei henk.koht. kiinnosta. sääliksi kävis itseä jos yrittäis sellasta mikä ei itselle sovi, tai kaveerais väkisin ihmisten kanssa, jotka ei kavereilta tunnu. mä oikeen odotan koska se mun oma moraali repsahtaa. nyt on vähän vaikea lähteä sanomaan koska itse lähtis naimaan pitkin poikin kaupunkia, tai kokeilemaan kaikkea puuhastelua mistä on aiemmin jeesustellut, koska on mukavasti ja tukevasti kihloissa. vaikka mä olen näissä pienissä piireissä sutissut jo kymmenisen vuotta, on mun kokemukset näistä lesbomaailman kiemuroista aika hintsut. kiitos luojalle, ja mun toistaiseksi stabiilille moraalikäsitykselle. sanoinkin tuolle kihlatulle kun se ensimmäistä kertaa laittoi käden mun housuihin, että siitä seuraa vähintään 4 vuotta lusimista. mun moraalilla, ja tässä nyt ollaan kihloissa, raasut. (se tais ottaa mun uhkailut vakavasti.) 3 vuotta ainakin jäljellä. toisilla näin, toisilla muulla tapaa. kukin valitsee oman tiensä. jepjep.

ja edellisen piikin ja saarnan päälle vielä tässä julkisesti uhkailen muutamaa ihmistä. jos te mun pihatiellä ajatte vielä ylinopeutta, asia ei jää kostamatta. on se perkele että raskaanaolevan ja kolmevuotiaan oletetaan väistävän autoja henkensä kaupalla. ALUEELLA JOSSA ON 10KM/H VAROITUS sekä kyltti "VARO LEIKKIVIÄ LAPSIA!". tänään en väistänyt. vaaratilanteen aiheutti auto tulemalla kovaa, en minä seistessäni pihatiellä. päätä on nyt auottu, ja rekkarit on otettu ylös, ja perään ensikerralla soitetaan. ja jos jompikumpi auto vielä tänäiltana mein pihalta löytyy, niin voin kertoa että tässä mielentilassa jos siellä olen, on vilkut potkittu paskaksi. ja jos korvausvastuuteen mut täältä löydetään, niin korvaan kyllä aiheuttamani vaihngot. mutta nyt se saatanan ralli loppuu. ainakin muhun törmäävien, tai sitä yrittävien osalta.

mä olen raskaana, ja helkkarin pahalla päällä.

3 kommenttia:

  1. Eikös sitä voi pelkän rekisteritunnuksen perusteella tehdä rikosilmoituksen poliisilaitokselle? SInne pitää tosin sit mennä, kun asiaa käsitellään, mutta minä kyllä menisin, samat asiat sapettaa minuakin. Just yksi taksi meinas meidän kolmevuotiaan päälle peruuttaa- lähti tolpalta vastakkaiseen suuntaan, eli peruutti jalkakäytävälle ja kääntyi. Toki se minut näki taustapeilistä, mutta ei Pikkuveljeä, joka oli auton takana kokonaan. Aika nopeasti nousi kaveri käsivarresta ilmaan:) Mutta taksin rekkaria en tajunnut ottaa ylös.

    VastaaPoista
  2. siis hitto mitä torspoja nuo autoilijat osaa olla. meilläkin siis kyse on piha-alueesta. ei pihatiestä, niinkun taisin kirjottaa. täällä parkkikselle ajetaan tosta talon edestä, niinkun 50-luvun taloissa on tapana. ja uskomatonta rallia siinä voidaan vetää.

    jos jätän kolmivuotiaan hetkeksikin pihaan, nii jätän vaunut poikittain keskelle väylää siksaikaa. kahdesti olen viskannut ostokset käsistä rapussa ja ehtiny just auton keulan eteen kun laps ja koira on ollu PIHALLA LEIKKIMÄSSÄ.

    eilen vaan totaalisesti repes taas hermo, kun samalla reissulla kaks autoa ajo kovaa ihan kiinni kun me käveltiin PIHA-ALUEELLA. että pienemmät väistäkööt.

    ei kyllä sovi. maantiet on autoja varten, mutta vissiin niiden pitää sielläkin noudattaa liikennesääntöjä,jos mulla ei ole jotaki menny totaalisesti ohi.

    VastaaPoista
  3. Mä kannatan ajatusta, että kotona vauvan kanssa olevat mammat sais oikeuden sakottaa- osan pysäköintivirhemaksuista vois kerätä mammojen avulla. Ne kuitenkin kävelee useita tunteja päivässä ja huomaa kaikki törkeydet. Puhumattakaan sitten noista ylinopeuksista ja pihakadulla ajamisista. Ihan provisiopalkalla varmasti lähtis kiinnostuneet mukaan:)

    VastaaPoista